lc8

<<

DIM530

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Δημήτρης

Μοτοσυκλέτα:
............

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 379

Εγγραφή:
09/06/11, 12:32

Δημοσίευση 16/12/13, 00:03

#1

lc8

Για ότι έχω κάνει δεν μετανοιώνω.... γι'αυτά που μπορούσα να κάνω και δεν έκανα μετανοιώνω...
<<

milvas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
ROCK n ROLLA!

Μοτοσυκλέτα:
???????

Τοποθεσία: ΜΙΡΑΜΠΕΛΟ!

Δημοσιεύσεις: 16

Εγγραφή:
11/12/13, 22:30

Δημοσίευση 16/12/13, 16:58

#2

lc8

Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:
γκάζι και συμπλέκτης...στο χέρι!
<<

DIM530

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Δημήτρης

Μοτοσυκλέτα:
............

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 379

Εγγραφή:
09/06/11, 12:32

Δημοσίευση 16/12/13, 22:20

#3

lc8

milvas έγραψε:Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:

:thumbsup:
Για ότι έχω κάνει δεν μετανοιώνω.... γι'αυτά που μπορούσα να κάνω και δεν έκανα μετανοιώνω...
<<

Markas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
BMW F800GS
Yamaha WR250R

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1693

Εγγραφή:
03/05/11, 19:58

Δημοσίευση 17/12/13, 10:10

#4

lc8

DIM530 έγραψε:http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=65&t=4402 kTM :bb:


Θέλει να έχεις εγγραφεί για να δεις τι λέει Δημήτρη. Αν μπορείς κάνει μια αντιγραφή εδώ.
Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος αρχίζει η περιπέτεια. Προσοχή, το χώμα είναι κολλητικό και δε φεύγει με το πλύσιμο! :beer: .
<<

milvas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
ROCK n ROLLA!

Μοτοσυκλέτα:
???????

Τοποθεσία: ΜΙΡΑΜΠΕΛΟ!

Δημοσιεύσεις: 16

Εγγραφή:
11/12/13, 22:30

Δημοσίευση 17/12/13, 13:07

#5

lc8

Φιλαράκι με 2003 μοντέλο ADV γράφει πάνω απο 100.000χλμ στο κατράν απροβλημάτιστα,πέρα των τρόμπα συμπλέκτη(πάνω/κάτω),νερού/βενζίνης προβλημάτων τα οποία θεωρώ ασήμαντα.Αυτά!
γκάζι και συμπλέκτης...στο χέρι!
<<

manos13

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
manos

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1251

Εγγραφή:
30/10/11, 14:21

Δημοσίευση 17/12/13, 17:29

#6

lc8

milvas έγραψε:Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:




:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
<<

DIM530

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Δημήτρης

Μοτοσυκλέτα:
............

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 379

Εγγραφή:
09/06/11, 12:32

Δημοσίευση 17/12/13, 22:12

#7

lc8

Markas έγραψε:
DIM530 έγραψε:http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=65&t=4402 kTM :bb:


Θέλει να έχεις εγγραφεί για να δεις τι λέει Δημήτρη. Αν μπορείς κάνει μια αντιγραφή εδώ.

Περισσοτερο για οσους θελουν να αγορασουν ενα μεταχειρισμενο απο τα πρωτα lc8, αλα και για ιστορικους λογους.

-2003 στην ετησια εκθεση μοτοσυκλετας ενα πορτοκαλι adventure 950 s βρισκετε στο ποιο ψιλο σκαλι τις εκθεσης,το περιοδικο μοτο την ανακηρύσει μοτοσυκλετα τις χρονιας και hellinmoto λεει οτι ειναι ετοιμη να προώθηση και να υποστιριξει τεχνικα το μεγαλο δικυλιντρο(η πραγνατικοτητα ομως ηταν αλλη).
-2003 δυο εκδοσεις N (ψιλο) και S που θες σκαλα για να ανεβεις.Τα πρωτα 10 μηχανακια που ηρθαν στην Ελλαδα ειχαν προβλημα στην τρομπα νερου.Μετα μια σειρα απο ανακλησεις με ποιο σημαντικες το καλαθι τις καμπανας και συσφιξη του μοτερ.Χωρις βεβαια να σημαινει οτι τα 2003 εχουν προβλημα απλος ταλαιπωρηθηκαν απο τους μαστορους τον αντιπροσωπειων που δεν ειχαν ιδεα ουτε ειδικα εργαλεια για το συγκεκριμενο μοτερ.
-2004 δυο εκδοσεις 3 χρωματα, πιο βελτιωμενο σε καποια σημεια και αυτο με καποιες ανακλησεις και προβληματα στο συμπλεκτη
-2005 το καλυτερο 950 απαλλαγμενο απο τεχνικα δελτια βελτιωμενο εσωτερικα και εξωτερικα αλλα και με τα γνωστα θεματα συμπλεκτη,τρομπα νερου,αντλια βενζινης
-2006-2007 προκειται για το ιδιο ακριβως μηχανακι 990 injection αρχισαν παλι καποια τεχνικα δελτια ενω υπηρχε προβλημα με τις Akrapovic ηθελαν αλλη χαρτογραφηση και ποιος να στην κανει.Ηταν το πιο εμπορικο μηχανακι με οτι αυτο συνεπαγεται.Εγινε ποιο φιλικο με ενα χιλιοστο μεγαλυτερο πιστονι ανεβηκε σε κυβικα επεσε σε υποδυναμη -3hp, κοντινε,αλα και με καλυτερη ποιοτητα και καποιες βελτιωσεις.
Ολα τα παραπανω τα βρισκεις πανω κατω με ενα 5χιλιαρο,αν ηταν να διαλεξω 950-2005,καρπυλατερ ωμη δυναμη,αλλιως ενα 990 μεταγενεστερο.

Παρολα λοιπον τα προβληματακια 10 χρονια μετα το μηχανακι ακομα μετραει διμιουργησε δικια του κατηγορια και κανενας αλλος κατασκευαστης δεν τολμησε να σταθει διπλα του.
Για ότι έχω κάνει δεν μετανοιώνω.... γι'αυτά που μπορούσα να κάνω και δεν έκανα μετανοιώνω...
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 18/12/13, 15:46

#8

lc8

κοντα 10 χρονακια κρατα αυτος ο δεσμος ........ και παραμενει το ιδιο οπως την πρωτη μερα.
οδηγας ..... σταματας ...... και εχεις ενα μονιμο χαμογελο λες και σου καθαριζουν αυγα ^_^ ^_^ ^_^ ^_^
προβληματα??? τρομπα συμπλεκτη (ανακληση απο την ΚΤΜ και κοστος για εμενα ...μηδεν) , τρομπα πισω φρενου και βαρελακια δαγκανας (ανακληση απο την ΚΤΜ και κοστος για εμενα ...μηδεν).
Τωρα αισιως φτανω τα 50000 Κμ αρκετα απο αυτα .......τουλαχιστον τα μισα ....... χωμα και μερικες φορες πολυ δυσκολα.
Δυο rally ride, και ενα ταξιδιωτικο 15 ημερων μονο χωμα απο Ναυπακτο μεχρι Πρεσπες.
εχω χασει τον λογαριασμο ποσα ζευγαρια Karoo εχω αλλαξει.
Για το διαταυτα το μοτοσακο δεν το αλλαζω (δεν τολμω εξαλου διοτι η κ.Τζενη αν το δωσω θα αλλαξει κλειδαριες στο σπιτι ...ασε που δεν καθεται σε τιποτα αλλο γιατι της φαινεται .......λιγο )
ΑΥΤΑ ................
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
<<

milvas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
ROCK n ROLLA!

Μοτοσυκλέτα:
???????

Τοποθεσία: ΜΙΡΑΜΠΕΛΟ!

Δημοσιεύσεις: 16

Εγγραφή:
11/12/13, 22:30

Δημοσίευση 18/12/13, 21:09

#9

lc8

Ωραία τα KAROO,τα φορούσα και έπρεπε να τα ξαναβάλω,next time.
Τελευταία επεξεργασία από milvas και 11/01/14, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
γκάζι και συμπλέκτης...στο χέρι!
<<

milvas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
ROCK n ROLLA!

Μοτοσυκλέτα:
???????

Τοποθεσία: ΜΙΡΑΜΠΕΛΟ!

Δημοσιεύσεις: 16

Εγγραφή:
11/12/13, 22:30

Δημοσίευση 18/12/13, 21:16

#10

lc8

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:[/quote]
Ωραία φώτο στο άβαταρ manos13,LC-8αράκιας και εσύ? :beer: ;)
γκάζι και συμπλέκτης...στο χέρι!

Επιστροφή στο Παλαιότερα μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software. Παραμετροποίηση για τον ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ: Γιάννης Παρασύρης.
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com