Σελίδα 2 από 2

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09/09/11, 14:40
από MANU KTM950
τον επιασε λαστιχο και δεν σταματησε μεχρι που κοπηκε και ξεζανταρε εντελως αλλα αυτος συνεχισε μεχρι να τερματισει χαχαχαχαχαχαχαχα

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23/01/14, 23:36
από vaggos007
Εψαχνα πολύ καιρό αλλά τελικά τις βρήκα τις φωτογραφίες από το δικό μου Kawasaki GPZ 900 R

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24/01/14, 00:51
από DIM530
:thank_you: υποκλινομαι

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24/01/14, 19:14
από yns
Αυτά είναι!!! :thumbsup:

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25/01/14, 12:46
από MANU KTM950
Ναι.....αυτό μας έλειπε για το χρεπι του Βαγγέλη να λιώσουμε :angry: :angry: :angry:

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25/01/14, 18:15
από vaggos007
Το " χρέπι " το 1986 που κατασκευάστηκε είχε 908 κυβικά, 115 άλογα στις 9500 στροφές, ροπή 8,7 kg-m@8500 4 Keihin CVK 34 mm, 6 ταχύτητες, πιρούνι 39mm με anti dive χωρίς ρυθμίσεις 2 δισκόφρενα 280 mm μπροστά, και τροχούς 120/80 16 ίντσες μπροστά και πίσω 150/80/18 και ήταν γεμάτο 250 kgr οσο αφορά τώρα από επιδόσεις ..... ε δεν το έλεγες αργό 0-400 μέτρα σε 10,9 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 196 km/h και μία τελική 250 χιλιόμετρα όχι άσχημα για 28 χρόνια πριν

Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ :
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_gpz900r_86.htm

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26/01/14, 04:29
από MANU KTM950
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι τα gsx 750 r ήταν καλύτερα... αυτά πάντως αξέχαστα τα λέγαμε "τάφους"

KOKKINA FEGARIA GPZ900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27/01/14, 00:33
από vaggos007
Το Suzuki GSX 750 R εκείνης της εποχής ήταν όντως καλύτερο μηχανάκι το είχε τότε ένας φίλος και το είχα οδηγήσει αρκετές φορές ήταν αν θυμάμαι καλά 9 άλογα λιγότερο με αλουμινένιο πλαίσιο...και 50 κιλά ελαφρύτερο από το Kawasaki είχε όμως ένα ελάττωμα εκείνη την εποχή έστριβε από μόνο του ..... αντίθετα με το Kawasaki με τα 115 άλογα στην πίσω ρόδα τα 250 κιλά βάρος και τον 16αρι μπροστινό τροχό για να στρίψεις έπρεπε να προσπαθήσεις πολύ προσωπικά έμενα αυτό μου άρεσε, αυτός ήταν ο λόγος ίσως που την επόμενη χρονιά η μαμά Kawasaki άλλαξε το μπροστινό τροχό σε 17άρι μείωσε την ιπποδύναμη μεγάλωσε το μπροστινό πιρούνι σε διάμετρο και μεγάλωσε και τα φρένα