Σελίδα 1 από 1

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16/12/13, 00:03
από DIM530

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16/12/13, 16:58
από milvas
Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16/12/13, 22:20
από DIM530
milvas έγραψε:Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:

:thumbsup:

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17/12/13, 10:10
από Markas
DIM530 έγραψε:http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=65&t=4402 kTM :bb:


Θέλει να έχεις εγγραφεί για να δεις τι λέει Δημήτρη. Αν μπορείς κάνει μια αντιγραφή εδώ.

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17/12/13, 13:07
από milvas
Φιλαράκι με 2003 μοντέλο ADV γράφει πάνω απο 100.000χλμ στο κατράν απροβλημάτιστα,πέρα των τρόμπα συμπλέκτη(πάνω/κάτω),νερού/βενζίνης προβλημάτων τα οποία θεωρώ ασήμαντα.Αυτά!

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17/12/13, 17:29
από manos13
milvas έγραψε:Αυτά τα πρώτα μηχανάκια ήταν η αιτία σε συνδυασμό με τους άπειρους μηχανικούς τότε πάνω στους LC-8 κινητήρες και βγήκε η ρετσινιά για τα ADV.Εγώ πάντως εξακολουθώ να λέω ΚΤΜ και ξερό ψωμί :party:




:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17/12/13, 22:12
από DIM530
Markas έγραψε:
DIM530 έγραψε:http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=65&t=4402 kTM :bb:


Θέλει να έχεις εγγραφεί για να δεις τι λέει Δημήτρη. Αν μπορείς κάνει μια αντιγραφή εδώ.

Περισσοτερο για οσους θελουν να αγορασουν ενα μεταχειρισμενο απο τα πρωτα lc8, αλα και για ιστορικους λογους.

-2003 στην ετησια εκθεση μοτοσυκλετας ενα πορτοκαλι adventure 950 s βρισκετε στο ποιο ψιλο σκαλι τις εκθεσης,το περιοδικο μοτο την ανακηρύσει μοτοσυκλετα τις χρονιας και hellinmoto λεει οτι ειναι ετοιμη να προώθηση και να υποστιριξει τεχνικα το μεγαλο δικυλιντρο(η πραγνατικοτητα ομως ηταν αλλη).
-2003 δυο εκδοσεις N (ψιλο) και S που θες σκαλα για να ανεβεις.Τα πρωτα 10 μηχανακια που ηρθαν στην Ελλαδα ειχαν προβλημα στην τρομπα νερου.Μετα μια σειρα απο ανακλησεις με ποιο σημαντικες το καλαθι τις καμπανας και συσφιξη του μοτερ.Χωρις βεβαια να σημαινει οτι τα 2003 εχουν προβλημα απλος ταλαιπωρηθηκαν απο τους μαστορους τον αντιπροσωπειων που δεν ειχαν ιδεα ουτε ειδικα εργαλεια για το συγκεκριμενο μοτερ.
-2004 δυο εκδοσεις 3 χρωματα, πιο βελτιωμενο σε καποια σημεια και αυτο με καποιες ανακλησεις και προβληματα στο συμπλεκτη
-2005 το καλυτερο 950 απαλλαγμενο απο τεχνικα δελτια βελτιωμενο εσωτερικα και εξωτερικα αλλα και με τα γνωστα θεματα συμπλεκτη,τρομπα νερου,αντλια βενζινης
-2006-2007 προκειται για το ιδιο ακριβως μηχανακι 990 injection αρχισαν παλι καποια τεχνικα δελτια ενω υπηρχε προβλημα με τις Akrapovic ηθελαν αλλη χαρτογραφηση και ποιος να στην κανει.Ηταν το πιο εμπορικο μηχανακι με οτι αυτο συνεπαγεται.Εγινε ποιο φιλικο με ενα χιλιοστο μεγαλυτερο πιστονι ανεβηκε σε κυβικα επεσε σε υποδυναμη -3hp, κοντινε,αλα και με καλυτερη ποιοτητα και καποιες βελτιωσεις.
Ολα τα παραπανω τα βρισκεις πανω κατω με ενα 5χιλιαρο,αν ηταν να διαλεξω 950-2005,καρπυλατερ ωμη δυναμη,αλλιως ενα 990 μεταγενεστερο.

Παρολα λοιπον τα προβληματακια 10 χρονια μετα το μηχανακι ακομα μετραει διμιουργησε δικια του κατηγορια και κανενας αλλος κατασκευαστης δεν τολμησε να σταθει διπλα του.

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18/12/13, 15:46
από MANU KTM950
κοντα 10 χρονακια κρατα αυτος ο δεσμος ........ και παραμενει το ιδιο οπως την πρωτη μερα.
οδηγας ..... σταματας ...... και εχεις ενα μονιμο χαμογελο λες και σου καθαριζουν αυγα ^_^ ^_^ ^_^ ^_^
προβληματα??? τρομπα συμπλεκτη (ανακληση απο την ΚΤΜ και κοστος για εμενα ...μηδεν) , τρομπα πισω φρενου και βαρελακια δαγκανας (ανακληση απο την ΚΤΜ και κοστος για εμενα ...μηδεν).
Τωρα αισιως φτανω τα 50000 Κμ αρκετα απο αυτα .......τουλαχιστον τα μισα ....... χωμα και μερικες φορες πολυ δυσκολα.
Δυο rally ride, και ενα ταξιδιωτικο 15 ημερων μονο χωμα απο Ναυπακτο μεχρι Πρεσπες.
εχω χασει τον λογαριασμο ποσα ζευγαρια Karoo εχω αλλαξει.
Για το διαταυτα το μοτοσακο δεν το αλλαζω (δεν τολμω εξαλου διοτι η κ.Τζενη αν το δωσω θα αλλαξει κλειδαριες στο σπιτι ...ασε που δεν καθεται σε τιποτα αλλο γιατι της φαινεται .......λιγο )
ΑΥΤΑ ................

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18/12/13, 21:09
από milvas
Ωραία τα KAROO,τα φορούσα και έπρεπε να τα ξαναβάλω,next time.

lc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18/12/13, 21:16
από milvas
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:[/quote]
Ωραία φώτο στο άβαταρ manos13,LC-8αράκιας και εσύ? :beer: ;)