Markas έγραψε:DIM530 έγραψε:http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=65&t=4402 kTM
Θέλει να έχεις εγγραφεί για να δεις τι λέει Δημήτρη. Αν μπορείς κάνει μια αντιγραφή εδώ.
Περισσοτερο για οσους θελουν να αγορασουν ενα μεταχειρισμενο απο τα πρωτα lc8, αλα και για ιστορικους λογους.
-2003 στην ετησια εκθεση μοτοσυκλετας ενα πορτοκαλι adventure 950 s βρισκετε στο ποιο ψιλο σκαλι τις εκθεσης,το περιοδικο μοτο την ανακηρύσει μοτοσυκλετα τις χρονιας και hellinmoto λεει οτι ειναι ετοιμη να προώθηση και να υποστιριξει τεχνικα το μεγαλο δικυλιντρο(η πραγνατικοτητα ομως ηταν αλλη).
-2003 δυο εκδοσεις N (ψιλο) και S που θες σκαλα για να ανεβεις.Τα πρωτα 10 μηχανακια που ηρθαν στην Ελλαδα ειχαν προβλημα στην τρομπα νερου.Μετα μια σειρα απο ανακλησεις με ποιο σημαντικες το καλαθι τις καμπανας και συσφιξη του μοτερ.Χωρις βεβαια να σημαινει οτι τα 2003 εχουν προβλημα απλος ταλαιπωρηθηκαν απο τους μαστορους τον αντιπροσωπειων που δεν ειχαν ιδεα ουτε ειδικα εργαλεια για το συγκεκριμενο μοτερ.
-2004 δυο εκδοσεις 3 χρωματα, πιο βελτιωμενο σε καποια σημεια και αυτο με καποιες ανακλησεις και προβληματα στο συμπλεκτη
-2005 το καλυτερο 950 απαλλαγμενο απο τεχνικα δελτια βελτιωμενο εσωτερικα και εξωτερικα αλλα και με τα γνωστα θεματα συμπλεκτη,τρομπα νερου,αντλια βενζινης
-2006-2007 προκειται για το ιδιο ακριβως μηχανακι 990 injection αρχισαν παλι καποια τεχνικα δελτια ενω υπηρχε προβλημα με τις Akrapovic ηθελαν αλλη χαρτογραφηση και ποιος να στην κανει.Ηταν το πιο εμπορικο μηχανακι με οτι αυτο συνεπαγεται.Εγινε ποιο φιλικο με ενα χιλιοστο μεγαλυτερο πιστονι ανεβηκε σε κυβικα επεσε σε υποδυναμη -3hp, κοντινε,αλα και με καλυτερη ποιοτητα και καποιες βελτιωσεις.
Ολα τα παραπανω τα βρισκεις πανω κατω με ενα 5χιλιαρο,αν ηταν να διαλεξω 950-2005,καρπυλατερ ωμη δυναμη,αλλιως ενα 990 μεταγενεστερο.
Παρολα λοιπον τα προβληματακια 10 χρονια μετα το μηχανακι ακομα μετραει διμιουργησε δικια του κατηγορια και κανενας αλλος κατασκευαστης δεν τολμησε να σταθει διπλα του.