Σελίδα 1 από 1

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 16:59
από nikos zrs
Anakee III: νέο ελαστικό On-Off από τη Michelin
Η Michelin παρουσιάζει το νέο ελαστικό Anakee III, πολλαπλών δυνατοτήτων, που προορίζεται για μεγάλες on-off μοτοσικλέτες.
Το νέο ελαστικό Michelin Anakee III, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ασφάλειας και γρήγορης απόδρασης που έχουν ανάγκη όλοι οι οδηγοί μεγάλων on-off, είναι πιστοποιημένο για εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης στην μοτοσυκλέτα αναφοράς στην κατηγορία αυτή, τη νέα BMW R 1200 GS. Ήδη από το 2013, ποσοστό μεγαλύτερο από 50 % αυτών των BMW θα «φοράνε» κατά την έξοδό τους από το εργοστάσιο το νέο ελαστικό Michelin. Θα εξοπλίζει επίσης και τις κυριότερες μοτοσυκλέτες του είδους.

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές επενδύουν στην κατηγορία των μεγάλων On-Off. Το 2013, η BMW ανανεώνει το best seller της, την R 1200 GS η οποία, μέχρι και το 2012 υπήρξε η μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, σε όλες τις κατηγορίες συνολικά.

H Michelin καθίσταται ο κυριότερος συνεργάτης του κατασκευαστή για το νέο αυτό μοντέλο. Το γεγονός ότι ικανοποιεί τις άκρως αυστηρές προδιαγραφές της BMW αποτελεί τεκμήριο των επιδόσεων και των πολλαπλών δυνατοτήτων του ελαστικού Micheling Anakee III. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η BMW και η Michelin εργάστηκαν για την από κοινού ανάπτυξη, ανταποκρινόμενες η μία μάρκα στις καινοτομίες της άλλης: η νέα BMW R 1200 GS επανασχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου, από τον υγρόψυκτο κινητήρα της μέχρι τον καθορισμό των διαστάσεων των ελαστικών της (120/70 R19 εμπρός και 170/60 R17 πίσω).

Το νέο ελαστικό MICHELIN Anakee III αποτελεί τεχνολογικό άλμα σε σύγκριση με την παλαιότερη γενιά. Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας που έκαναν από κοινού ο κατασκευαστής μοτοσικλετών και ο κατασκευαστής ελαστικών είναι μια τέλεια εναρμόνιση συμπεριφοράς μεταξύ ελαστικών και οχήματος. Έχοντας επιλεγεί προκειμένου να εξοπλίζει σε πλειοψηφικό ποσοστό την μοτοσυκλέτα που εμφανίζεται ως το πρότυπο μέτρο της κατηγορίας αυτής, η Michelin επαναβεβαιώνει την ηγετική θέση της από τεχνολογική άποψη και την ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πλέον απαιτητικών τελικών καταναλωτών.

To νέο Michelin Anakee σχεδιάστηκε για χρήση δρόμου κατάποσοστό 90% και εκτός δρόμου (off-road) κατά 10%. Είναι ελαφρώς περισσότερο «δρόμου» από τον προκάτοχό του, χωρίς εν τούτοις να χάνει τις αναγνωρισμένες ικανότητές του στους χωματόδρομους. Το ποσοστό σκαλίσματος περνάει από το 30 στο 20%. Η ασφάλεια, η χιλιομετρική απόδοση και η απόλαυση στην οδήγηση είναι ψηλά στη λίστα των προδιαγραφών του.

Το νέο Michelin Anakee III καινοτομεί με το σχέδιο των σκαλισμάτων του που εμφανίζεται για πρώτη φορά και είναι καρπός της τεχνολογίας Michelin. Το σχέδιο του, που αποτελείται από εγκοπές κεντρικές σκαλισμένες σε λοξή τομή, βελτιώνει την πλευρική πρόσφυση. Χάρη σε νέα συστατικά που περιέχουν πυρίτιο, το πίσω ελαστικό Michelin Anakee III έχει χιλιομετρική απόδοση μεγαλύτερη κατά 20 % εκείνης του Michelin Anakee II το οποίο ήδη διακρινόταν στον τομέα αυτόν. Το πυρίτιο επιτρέπει στο ελαστικό να προσφέρει ακόμη μία επίδοση: καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος. Το νέο σχέδιο των σκαλισμάτων παρέχει ομοιόμορφη φθορά, προσφέροντας ζωτικότητα και οδική συμπεριφορά που παραμένουν αναλλοίωτες από χιλιόμετρο σε χιλιόμετρο, για ασφάλεια και απόλαυση στην οδήγηση.

Ευκινησία, σταθερότητα, με επιβάτη και αποσκευές, χάρη στον άκαμπτο σκελετό του, ακρίβεια στην κάμψη ακόμη και με υψηλή ταχύτητα, εξαιρετική πληροφόρηση, αυτές είναι οι ιδιότητες του MICHELIN Anakee III. Η επιφάνεια επαφής με το έδαφος, όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε κλίση από 0 έως γωνία 30°, είναι έως και κατά 10 % μεγαλύτερη από εκείνη του προηγούμενου Michelin Anakee II.

Το νέο ελαστικό MICHELIN Anakee III θα είναι διαθέσιμο σε 14 κωδικούς (5 συμβατικούς και 9 Radial), από τον Ιανουάριο 2013 στις διαστάσεις που ακολουθούν :

ΕΜΠΡΟΣ / ΠΙΣΩ
100/90-19 Η / 120/90-17 S
90/90-12 S / 130/80R17 S
90/90-21 H / 130/80R17 H
90/90-21 V / 140/80R17 H
110/80R19 H / 150/70R17 H
110/80R19 V / 150/70R17 V
120/70R19 V / 170/60R17 V

Η Michelin θα προτείνει ακόμη μια έκδοση του νέου ελαστικού της, πολύ χαρακτηριστική για χρήση «Off Road», τόσο ως προς τον σχεδιασμό της όσο και ως προς τις επιδόσεις της, με το Michelin Anakee Wild. Αυτό το ελαστικό radial, που ήδη έχει πιστοποιηθεί από την BMW, απευθύνεται σε όσους αγαπούν τις εκτός δρόμου αποδράσεις. Η διάθεσή του στις αγορές αντικατάστασης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2013.

Πηγή : mototriti.gr

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 17:28
από yns
mototriti έγραψε:Anakee III: νέο ελαστικό On-Off από τη Michelin


Τα προτείνει κι η BMW ε; Χμμμμ.. Δεν βλέπω την ώρα να τα βάλω για να πάω onoffάδα! ^_^ ^_^ ^_^ ^_^


Εικόνα


Εκεί στο mototriti πρέπει να φιλτράρουν λίγο και να μην αναδημοσιεύουν απλά κάθε δελτίο τύπου που τους δίνει η κάθε εταιρία.. ;)

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 19:20
από manos13
μην ξεχνας οτι φοραω τα 2 και η αποψη μου ειναι οτι ειναι αψογα στο χωμα (εκτος απο ανηφορες με γρασιδι.... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ )

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 19:45
από tiflaeisai
και γαμώ είναι ρε για on-OFF μηχανές... το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι από εμφάνισει σκίζει! ^_^ ^_^

ε ρε π$%%^ μου, αυτές οι εταιρείες αν δεν αφιέρωναν χρόνο στην έρευνα για την εμφάνιση (που πολλές φορές η εμφάνισει πουλάει) θα έφτιαχναν καλύτερα λάστιχα.

Α, και πούστε, τιμή μάθατε; Κοντά 3 κατοστάρικα!!! Είναι και τζάμπα!

Εικόνα

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 19:56
από manos13
χμμμμμ και θελω λαστιχα.....μαλλον θα ειναι τα επομενα μου......εμενα σαν σχεδιο και εμφανιση μ αρεσουν πολυ....

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/02/13, 20:03
από yns
manos13 έγραψε:μην ξεχνας οτι φοραω τα 2 και η αποψη μου ειναι οτι ειναι αψογα στο χωμα (εκτος απο ανηφορες με γρασιδι.... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ )


Συμφωνώ πως τα πάντα πάνε παντού αν το θελήσει ο οδηγός.
Και με τα Battlewind μια χαρά πήγαινα χώμα (κι όταν λέω χώμα εννοώ χώμα :) ) όταν ήμουν Γιάννενα.
Αλλά έλα που υπάρχουν και οι "ανηφόρες με γρασίδι" :D , οι λάσπες, οι πέτρες, τα χιόνια, τα αγκάθια, τα σύρματα κτλ κτλ.
Για μένα ένα on-off λάστιχο πρέπει να έχει χοντρά τακούνια για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στα τρυπήματα και καλύτερο grip σε σαθρό και λασπωμένο τερέν ενώ παράλληλα να μπορεί να ταξιδέψει αξιοπρεπώς και στην άσφαλτο.
Και με slick πηγαίνεις σε απλούς χωματόδρομους. Αλλά τα λες on-off για λόγους marketing; ;)

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 00:31
από manos13
δεν ειπα κατι τετοιο,γνωριζοντας ομως την αποψη μου για την συμπεριφορα στην ασφαλτο νομιζα οτι θα καταλαβαινες τι εννοω.

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 00:44
από P@vlos.B
Πάει, χαλάσανε και τα Anakee... και γω τα 2 φοράω, και είμαι πολύ ευχαριστημένος!
πάντως αυτά μου φαίνονται αντιγραφή των battle wing.. :thumbsdown:

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 01:20
από yns
manos13 έγραψε:δεν ειπα κατι τετοιο,γνωριζοντας ομως την αποψη μου για την συμπεριφορα στην ασφαλτο νομιζα οτι θα καταλαβαινες τι εννοω.

Ε, μην είμαστε και πλεονέκτες! ^_^ ^_^
Βασικά το ίδιο πράγμα λέμε, η μόνη διαφωνία (που ούτε αυτή υπάρχει) είναι το ότι το Anakee III είναι "on-off".
Ασφαλώς και ένα τουριστικό ελαστικό σαν το Anakee 2 θα μπει αξιοπρεπώς στο χώμα επιτρέποντας συγχρόνως αξιοπρεπείς ταχύτητες στην άσφαλτο. Δεν είναι όμως on-off (τουλάχιστον όπως το εννοώ εγώ) και σίγουρα το Anakee III απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τέτοιο.
Για θέμα marketing όμως βγήκαν τα "ποσοστά".
Έτσι το Karoo είναι 70/30 χωμάτινα,
τα TKC 60/40,
τα Heidenau 70/70 (όπως λέει ο φίλος μου ο Πασχάλης),
τα νέα Anakee III 10/90 κτλ, κτλ...

Άποψη μου: αν θες να ευχαριστηθείς το μεγάλο on-off (ουσιαστικά για αυτά μιλάμε):
* αποκλειστικά στην άσφαλτο -> ασφάλτινο λάστιχο.
* αποκλειστικά στην πόλη -> ασφάλτινο λάστιχο με μαλακότερο μείγμα.
* κυρίως στην άσφαλτο με περάσματα από χωματόδρομους χωρίς πέτρες -> Anakee 2 ή ΙΙΙ (ή άλλο παρόμοιο)
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα χωρίς πολλές πέτρες -> Heidenau
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα με πέτρες -> Heidenau πίσω/TKC μπροστά (για μένα δουλεύει μια χαρά)
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα/πέτρες/λάσπες/χιόνια -> TKC ή Karoo
* οδηγώντας σαν τον Πρόεδρο -> Karoo δαγκωτό! :D

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 08:35
από der7
Τα Αnakee 3 τα εχω βρει στα 255 euro μαζι με μεταφορικα εδω:
http://www.tyreshop.gr/Product/2286/Page/226/el/

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 10:11
από advnick
yns έγραψε:
manos13 έγραψε:δεν ειπα κατι τετοιο,γνωριζοντας ομως την αποψη μου για την συμπεριφορα στην ασφαλτο νομιζα οτι θα καταλαβαινες τι εννοω.

Ε, μην είμαστε και πλεονέκτες! ^_^ ^_^
Βασικά το ίδιο πράγμα λέμε, η μόνη διαφωνία (που ούτε αυτή υπάρχει) είναι το ότι το Anakee III είναι "on-off".
Ασφαλώς και ένα τουριστικό ελαστικό σαν το Anakee 2 θα μπει αξιοπρεπώς στο χώμα επιτρέποντας συγχρόνως αξιοπρεπείς ταχύτητες στην άσφαλτο. Δεν είναι όμως on-off (τουλάχιστον όπως το εννοώ εγώ) και σίγουρα το Anakee III απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τέτοιο.
Για θέμα marketing όμως βγήκαν τα "ποσοστά".
Έτσι το Karoo είναι 70/30 χωμάτινα,
τα TKC 60/40,
τα Heidenau 70/70 (όπως λέει ο φίλος μου ο Πασχάλης),
τα νέα Anakee III 10/90 κτλ, κτλ...

Άποψη μου: αν θες να ευχαριστηθείς το μεγάλο on-off (ουσιαστικά για αυτά μιλάμε):
* αποκλειστικά στην άσφαλτο -> ασφάλτινο λάστιχο.
* αποκλειστικά στην πόλη -> ασφάλτινο λάστιχο με μαλακότερο μείγμα.
* κυρίως στην άσφαλτο με περάσματα από χωματόδρομους χωρίς πέτρες -> Anakee 2 ή ΙΙΙ (ή άλλο παρόμοιο)
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα χωρίς πολλές πέτρες -> Heidenau
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα με πέτρες -> Heidenau πίσω/TKC μπροστά (για μένα δουλεύει μια χαρά)
* τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα/πέτρες/λάσπες/χιόνια -> TKC ή Karoo
* οδηγώντας σαν τον Πρόεδρο -> Karoo δαγκωτό! :D

Για χωμα, αλλα και αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο: MICHELIN T 63!!!!!!!!!!! ;)

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 12:03
από manos13
yns τα ιδια λεμε,δεν αντιπαρατιθομαι στην αποψη σου απλα συμπληρωσα οτι ειναι αξιοπρεπες στο χωμα και αριστα στην ασφαλτο...διαβαζοντας το κειμενο νομιζω οτι το ποσοστο για το χωμα κατεβαινει στο 20% οποτε ειναι τιμια παρουσιαση για το λαστιχο (χωρις να περιλαμαβανει ανηφορες με γρασιδι,πετρες,λασπες σε ποσοστο τετοιο που να μην μπορει να υποστηριξει τον χαρακτηρισμο του on off)

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 16:43
από yns
advnick έγραψε:Για χωμα, αλλα και αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο: MICHELIN T 63!!!!!!!!!!! ;)

Δεν τα έχω δοκιμάσει γιατί δεν βγαίνουν στις διαστάσεις μου. Αλλά από ότι έχω δει είναι όντως μια χαρά!


manos13 έγραψε:.διαβαζοντας το κειμενο νομιζω οτι το ποσοστο για το χωμα κατεβαινει στο 20%...

Η ίδια η εταιρία λέει το εξής:
To νέο Michelin Anakee σχεδιάστηκε για χρήση δρόμου κατά ποσοστό 90% και εκτός δρόμου (off-road) κατά 10%. Είναι ελαφρώς περισσότερο «δρόμου» από τον προκάτοχό του, χωρίς εν τούτοις να χάνει τις αναγνωρισμένες ικανότητές του στους χωματόδρομους. Το ποσοστό σκαλίσματος περνάει από το 30 στο 20%. Η ασφάλεια, η χιλιομετρική απόδοση και η απόλαυση στην οδήγηση είναι ψηλά στη λίστα των προδιαγραφών του.

Προσωπικά δεν θα το έβαζα στο BMW αλλά αν είχα ένα πιο χωμάτινο και ήθελα την μπετονιέρα μόνο για δρόμο ίσως να ήταν μια καλή ευκαιρία να το δοκίμαζα. Πάντως μετά θα λυπόμουν να το σκίσω στους "χωματόδρομους" που έχουμε εδώ...

Καιρό έχουμε να πάμε για μπύρα... ;)

Α, και αν σε ενδιαφέρει, μέσω GSForum τα Anakee 2 μπαίνουν με 215 και τα III με 245 στην Αθήνα. :)

Michelin Anakee III

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/02/13, 17:09
από manos13
ok συμφωνουμε λεμε.....τωρα γιατι το προτεινουν για BMW δεν γνωριζω,ισως το 90/10 με βαση στατιστικα που εχουν να θεωρησουν οτι το προτΙμουν στην εν λογο εταιρια....ολα τα λαστιχα δεν κανουν σε ολα τα μηχανακια,ετσι τουλαχιστον πιστευω,δλδ πιστευω οτι επηρεαζει η γεωμετρια στο καθε μηχανακι (μπορει και να λεω και π@π@ρες τωρα αλλα ετσι νομιζω).....thnx για την προσφορα αν και θα παρω αυτη του ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ..... ^_^ ^_^ ^_^