Όνομα:
Νίκος
Μοτοσυκλέτα:
ktm 450exc
cbr 600 f
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή:
15/05/11, 17:00
Το φόρουμ των μελών και φίλων του ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ
Όνομα:
Νίκος
Μοτοσυκλέτα:
ktm 450exc
cbr 600 f
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή:
15/05/11, 17:00
Όνομα:
Γιάννης
Μοτοσυκλέτα:
Honda - CRF1100L
Honda - Dominator 650
Royal Enfield - Himalayan
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή:
23/04/11, 00:40
Όνομα:
Νίκος
Μοτοσυκλέτα:
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 1693
Εγγραφή:
03/05/11, 19:58
Όνομα:
Νίκος
Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 1117
Εγγραφή:
13/05/11, 21:40
Markas έγραψε:Μόλις το είδα λέω "που διάολο χώσανε την εξάτμιση. Δε θα έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία το αμορτισέρ;
Διαβάζοντας το άρθρο: "Μας προξενεί εντύπωση αυτή η τοποθέτηση μιας και η κούρμπα της εξάτμισης περνάει δίπλα ακριβώς από το αμορτισέρ, κι έτσι θα το ζεσταίνει πολύ, με αποτέλεσμα να αλειώνεται η λειτουργία του. Το ίδιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στο YZ 450 F του οποίου ο σωλήνας της εξαγωγής, πολύ πιο μικρός σε μέγεθος, ζεσταίνει το λάδι του αμορτισέρ κι έτσι επιδρά στα χαρακτηριστικά της απόδοσης"
Είμαι περίεργος πως έχουν λύσει ένα προφανές πρόβλημα που οι Ιάπωνες δε λύσανε ακόμα.
Όνομα:
Νίκος
Μοτοσυκλέτα:
ktm 450exc
cbr 600 f
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή:
15/05/11, 17:00
Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης