ossa enduro

<<

nik papastef

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
ktm 450exc
cbr 600 f

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 341

Εγγραφή:
15/05/11, 17:00

Δημοσίευση 09/11/11, 17:13

#1

ossa enduro

και ο σαλιγκαρος προφυλαγμενος!!!http://www.bikeit.gr/nea-montela/ossa/2336-nea-montela-2011-ossa-enduro-250-300.html
<<

yns

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
Honda - CRF1100L
Honda - Dominator 650
Royal Enfield - Himalayan

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 2408

Εγγραφή:
23/04/11, 00:40

Δημοσίευση 09/11/11, 17:44

#2

ossa enduro

Κουκλί είναι! Ωραία ιδέα..
Today is Life, Tomorrow Never Comes
<<

Markas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
BMW F800GS
Yamaha WR250R

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1693

Εγγραφή:
03/05/11, 19:58

Δημοσίευση 09/11/11, 19:14

#3

ossa enduro

Μόλις το είδα λέω "που διάολο χώσανε την εξάτμιση. Δε θα έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία το αμορτισέρ;
Διαβάζοντας το άρθρο: "Μας προξενεί εντύπωση αυτή η τοποθέτηση μιας και η κούρμπα της εξάτμισης περνάει δίπλα ακριβώς από το αμορτισέρ, κι έτσι θα το ζεσταίνει πολύ, με αποτέλεσμα να αλειώνεται η λειτουργία του. Το ίδιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στο YZ 450 F του οποίου ο σωλήνας της εξαγωγής, πολύ πιο μικρός σε μέγεθος, ζεσταίνει το λάδι του αμορτισέρ κι έτσι επιδρά στα χαρακτηριστικά της απόδοσης"
Είμαι περίεργος πως έχουν λύσει ένα προφανές πρόβλημα που οι Ιάπωνες δε λύσανε ακόμα.
Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος αρχίζει η περιπέτεια. Προσοχή, το χώμα είναι κολλητικό και δε φεύγει με το πλύσιμο! :beer: .
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 09/11/11, 19:36

#4

ossa enduro

Markas έγραψε:Μόλις το είδα λέω "που διάολο χώσανε την εξάτμιση. Δε θα έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία το αμορτισέρ;
Διαβάζοντας το άρθρο: "Μας προξενεί εντύπωση αυτή η τοποθέτηση μιας και η κούρμπα της εξάτμισης περνάει δίπλα ακριβώς από το αμορτισέρ, κι έτσι θα το ζεσταίνει πολύ, με αποτέλεσμα να αλειώνεται η λειτουργία του. Το ίδιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στο YZ 450 F του οποίου ο σωλήνας της εξαγωγής, πολύ πιο μικρός σε μέγεθος, ζεσταίνει το λάδι του αμορτισέρ κι έτσι επιδρά στα χαρακτηριστικά της απόδοσης"
Είμαι περίεργος πως έχουν λύσει ένα προφανές πρόβλημα που οι Ιάπωνες δε λύσανε ακόμα.



νομίζω οτι βασίζονται στις χαμηλότερες θερμοκρασίες λόγο δίχρονου κινητήρα ,αλλαα δεν θέλω με τίποτα να με φανταστώ να προσπαθώ να καθαρίσω από καρβουνιλα αυτό το expansion champers
<<

nik papastef

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
ktm 450exc
cbr 600 f

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 341

Εγγραφή:
15/05/11, 17:00

Δημοσίευση 27/12/11, 23:48

#5

ossa enduro


Επιστροφή στο Νέα μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software. Παραμετροποίηση για τον ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ: Γιάννης Παρασύρης.
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com